Informatii
Caută

Plăţi și livrare

Pentru a achita și a intra în posesia mobilei, accesoriilor, tehnicii, în continuare produse comandate pe portalul web https://ergoform.md aveți la dispoziţie mai multe opţiuni: 

Modalităţi de livrare:

  1. Preluare personală a produselor de la sediul Furnizorului:

Produsele comandate pe portalul web https://ergoform.md pot fi preluate personal de la sediul companiei Ergoform-Lux S.R.L. amplasat în Republica Moldova, cod poștal MD-2015, orașul Chișinău, str. N. Zelinski, 7, of. 209, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 sau sâmbăta în intervalul orar 9:00 – 14:00  Pentru orice informaţii legate de starea comenzii plasate, ne puteți contacta la numărul de contact 068 333 475 sau folosind formularul de contact de pe site.

        2. Livrare prin curier:

Produsele comandate pe portalul web https://ergoform.md și disponibile în stocul Furnizorului pot fi livrate prin curier oriunde. Dacă înregistrați și achitați comanda de luni până vineri, până în ora 14:00, acestea pot fi expediate în aceeaşi zi. Dacă înregistrați și achitați comanda după ora 14:00, acestea pot fi expediate în următoarea zi. Livrarea se efectuează în termen 24-72 de ore, cu excepția zilelor nelucrătoare (cu menţiunea că marfa achitată/ comandată vineri vor ajunge la destinaţie luni). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voinţa Furnizorului. Livrarea produselor poate fi în intervalul orelor 10:00-20:30. Curierul va telefona înainte de livrare prealabil cu o oră-două.

Taxe de transport

  • Produsele comandate se livrează gratuit în raza municipiului Chișinău dacă valoarea totală depăşește suma de 1500 lei (TVA Inclus). Pentru comenzile cu valoare mai mică de 1500 lei (TVA inclus), se percepe o taxă de transport în valoare de 100 lei indiferent de numărul de produse comandate. Preţul și termenii livrărilor în afara municipiului Chișinău (raza 20 km in afara capitalei) se discută individual.
  • Produsele comandate se pot livra și înafara Republica Moldova pentru acest caz costurile de transport se calculează de serviciul de curierat internaţional ales de Client, în acest caz, plata este posibilă doar prin virament în contul Furnizorului. Timpul pentru transportarea comenzii depinde de țara unde acesta este livrat, de greutate și categorie de produs, de disponibilitatea produselor comandate, de vacanțele bancare și de zilele libere cât și de eventuale erori posibile în sistemul de funcționare a serviciilor de livrare.

In cazul in care se utilizează un transportator însărcinat de către Client, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.

Pentru produsele care au fost livrate greșit față de cele comandate, costurile de înlocuire cad in sarcina Furnizorului.

In cazul produselor care se aduc la comandă, timpul estimat de predare către curier este comunicat la momentul confirmării comenzii.

Orice întârzieri sau incapacitatea de a efectua livrarea pot avea loc in cazul Evenimentelor de Forță Majoră. In aceste cazuri vom face toate demersurile, astfel încât Clientul să intre in posesia Comenzii cât mai repede posibil. In cazul in care produsele expediate prin curier nu ajung in termenul specificat, Clientul va trebui sa contacteze Furnizorul la numărul 068 333 475 sau folosind formularul de contact de pe site.

Clientul are posibilitatea verificării produselor indiferent daca livrarea acestora se face la sediul Furnizorului sau a curierului. In cazul livrării prin curier, vă rugăm, ca la primirea produselor să verificați integritatea fizică a marfei. Semnarea confirmării de primire certifică primirea produselor in buna stare.

Din momentul in care intrați in posesia fizică a produsului riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.

Modalităţi de plată:

        1. Plată numerar:

Plata se face numerar în MDL, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Furnizorului. În cazul livrării produselor la client, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.

        2. Plata cu cardul la preluarea produselor din sediul Furnizorului:

La preluarea produselor de la sediul Furnizorului se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa, MasterCard (inclusiv Maestro) și American Express, prin intermediul terminalului POS existent.

În cazul în care cardul utilizat nu are activată opţiunea de introducere a codului PIN în momentul plăţii, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului şi să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea existentă pe card.    

        3. Pentru persoane juridice achitarea prin virament bancar.

       4. Plata on-line cu cardul:

Este posibilă efectuarea plăţii on-line cu card bancar în condiţii de siguranţă deplină (pentru detalii, verifică şi secţiunea “Politica de confidențialitate”). Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2). În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât MDL, tranzacţiile se efectuează în MDL, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

Pentru asigurarea securităţii tranzacţiilor, Furnizorul foloseşte platforma MAIB. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata MAIB. Portalul web www.ergoform.md nu solicită şi nu stochează detalii referitoare la cardurile utilizate (pentru detalii, verifică şi secţiunea “Politica de confidențialitate”).

Ridicarea mărfii la etaj:

1. Ridicarea unei unități de produs cu greutatea pâna la 20 kg este gratuită.

2. Ridicarea unei unităţi de marfă cu greutatea 20 -40 kg va costa 100 lei cu lift +10 lei pentru fiecare etaj fără lift.

3.  Ridicarea unei unităţi de marfă cu greutatea peste 40 kg va costa 200 lei cu lift +10 lei pentru fiecare etaj fără lift.

2. Ridicarea unei unităţi de marfă cu greutatea 20 -40 kg va costa 150 lei cu lift +10 lei pentru fiecare etaj dacă liftul lipsește.