Informatii
Caută

Coșul de gunoi Baseboy cu pedală este un accesoriu la îndemână care poate fi folosit la echiparea toaletelor, băilor și bucătăriilor acasă, în unitățile de catering, în hoteluri, cluburi de fitness, centre comerciale etc.

Coșul de gunoi Baseboy cu pedală este un accesoriu la îndemână care poate fi folosit la echiparea toaletelor, băilor și bucătăriilor acasă, în unitățile de catering, în hoteluri, cluburi de fitness, centre comerciale etc.

Wesco a fost fondată de Martin Westermann în 1867, inițial ca atelier de instalații sanitare. La începutul secolului, Martin Westermann & Co. a crescut din această companie. În anii următori, au fost adăugate în mod constant produse noi la programul de producție, inclusiv sticle de cafea pentru mineri. Compania s-a specializat din ce în ce mai mult în prelucrarea tablelor pentru articole de uz casnic și și-a extins în mod constant gama. Gama de produse include tablă albă și fierbinte, conservată și vopsită, pentru bucătărie și casă. În 1911, marca Wesco a fost înregistrată. După război, prima „găleată de frasin” a fost adăugată la gama de produse. 1989 a început începutul unei noi ere la Wesco odată cu apariția pushboy. Până atunci, colectorul de gunoi era încă considerat un rău necesar în bucătărie, Pushboy este prima dată când rățușca urâtă a devenit o piesă de mobilier de bucătărie. Împingătorul a devenit un obiect de cult. Este nașul a peste 60 de produse de designer din sectorul ustensilelor de bucătărie și al tomberonului. Superball este, de asemenea, conceput pentru a economisi spațiu. Bolul elegant din metal poate fi folosit ca coș de pâine și ca loc igienic pentru depozitarea legumelor, fructelor sau a produselor de patiserie. Gama de ustensile de bucătărie este în continuă expansiune. În 2014, o serie de noi containere de stocare și produse de masă vor fi lansate sub rubrica „Spațiu metalic”. În urma Premiului de Marketing din Westfalia de Sud, Wesco a primit în 2015 premiul „Best of DMV” de la Asociația Germană de Marketing. Premiul recunoaște „gestionarea consecventă a mărcii în zona tensiunii dintre tradiție și progres, prin care compania a dezvoltat o arhitectură de marcă consistentă și este proeminentă pe piața de consum.


Cos de gunoi Wesco I Master Double 382411-87
0

5.377,00L

Cos de gunoi Wesco Big Double Master 381511-02
0

5.718,00L

Cos de gunoi Wesco Spaceboy XL 138631-62
0

7.388,00L

Cos de gunoi Wesco Multi Collector 2 171621-79
0

5.493,00L

Cos de gunoi Wesco Pushboy 175831-62
0

4.306,00L

Cos de gunoi Wesco SuperBoy 132312-02
0

3.015,00L

Cos de gunoi Wesco Kickmaster 184631-62
0

6.104,00L

Cos de gunoi Wesco One Boy 381401-01
0

5.478,00L

Cos de gunoi Wesco Single Master 180212-20
0

2.034,00L

Cos de gunoi Wesco Baseboy 134531-01
0

3.976,00L

Cos de gunoi Wesco Push Two 175861-62
0

5.279,00L

Cos de gunoi Wesco Pushboy Junior 175531-26
0

2.700,00L

Cos de gunoi Wesco Single Master 180212-19
0

2.034,00L

Cos de gunoi Wesco Pushboy Junior 175531-20
0

2.700,00L

Cos de gunoi Wesco Push Two 175861-02
0

5.279,00L

Afişare 1 - 15 din 99 (7 pagini)

Wesco a fost fondată de Martin Westermann în 1867, inițial ca atelier de instalații sanitare. La începutul secolului, Martin Westermann & Co. a crescut din această companie. În anii următori, au fost adăugate în mod constant produse noi la programul de producție, inclusiv sticle de cafea pentru mineri. Compania s-a specializat din ce în ce mai mult în prelucrarea tablelor pentru articole de uz casnic și și-a extins în mod constant gama. Gama de produse include tablă albă și fierbinte, conservată și vopsită, pentru bucătărie și casă. În 1911, marca Wesco a fost înregistrată. După război, prima „găleată de frasin” a fost adăugată la gama de produse. 1989 a început începutul unei noi ere la Wesco odată cu apariția pushboy. Până atunci, colectorul de gunoi era încă considerat un rău necesar în bucătărie, Pushboy este prima dată când rățușca urâtă a devenit o piesă de mobilier de bucătărie. Împingătorul a devenit un obiect de cult. Este nașul a peste 60 de produse de designer din sectorul ustensilelor de bucătărie și al tomberonului. Superball este, de asemenea, conceput pentru a economisi spațiu. Bolul elegant din metal poate fi folosit ca coș de pâine și ca loc igienic pentru depozitarea legumelor, fructelor sau a produselor de patiserie. Gama de ustensile de bucătărie este în continuă expansiune. În 2014, o serie de noi containere de stocare și produse de masă vor fi lansate sub rubrica „Spațiu metalic”. În urma Premiului de Marketing din Westfalia de Sud, Wesco a primit în 2015 premiul „Best of DMV” de la Asociația Germană de Marketing. Premiul recunoaște „gestionarea consecventă a mărcii în zona tensiunii dintre tradiție și progres, prin care compania a dezvoltat o arhitectură de marcă consistentă și este proeminentă pe piața de consum.